Blog

Η πυραμίδα της μυϊκής ανάπτυξης!

  • Εμφανίσεις: 916

Σίγουρα γνωρίζετε την διατροφική πυραμίδα. Σας παρουσιάζουμε την πυραμίδα της μυϊκής ανάπτυξης! Η πυραμίδα αυτή καθορίζει το τι πρέπει να κάνετε για να αυξήσετε τη μυϊκή σας μάζα, ενώ παράλληλα δείχνει τη σειρά προτεραιότητας που πρέπει να ακολουθήσετε.

Περισσότερα

6 ασκήσεις για περισσότερη δύναμη

  • Εμφανίσεις: 772

Πλειομετρικές λέγονται οι ασκήσεις που συνδυάζουν τη δύναμη με την ταχύτητα της κίνησης, για να μας χαρίσουν δύναμη. Αν και παλαιότερα θεωρούνταν μία μέθοδος προπόνησης μόνο για αθλητές, η Αμερικανική Αθλητιατρική Ένωση

Περισσότερα

Άσκηση με βάση την καρδιακή συχνότητα

  • Εμφανίσεις: 657

Η μέτρηση της καρδιακής συχνότητας (HR) είναι ένα εύκολο και σχετικά ανέξοδο εργαλείο για την σύσταση αερόβιων προγραμμάτων άσκησης. Στην αποκατάσταση ατόμων με καρδιακά – αναπνευστικά ή μεταβολικά νοσήματα, η

Περισσότερα

Παραλλαγές σανίδας για ασκήσεις ισορροπίας

  • Εμφανίσεις: 977

Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς ότι η σανίδα (plank) που είναι μια ισομετρική άσκηση δύναμης, θα μπορούσε να μας δώσει μια τόσο ολοκληρωμένη προπόνηση. Αυτό βέβαια θα το διαπιστώσει εφόσον τη δοκιμάσει. Η σανίδα ενεργοποιεί

Περισσότερα

Γυναίκες: Γιατί είναι απαραίτητη η προπόνηση με αντιστάσεις

  • Εμφανίσεις: 1076

Ένας κοινός φόβος όλων των γυναικών είναι, ότι με τις ασκήσεις αντιστάσεων (βάρη) το σώμα σας θα θυμίζει ένα ανδρικό σώμα. Μην φοβάστε! Οι ορμόνες και η φυσιολογία των γυναικών, καθορίζουν τη δύναμη και τη μυϊκή ανάπτυξη που

Περισσότερα

Ζώνες Προπόνησης

  • Εμφανίσεις: 1736

Ζώνες Προπόνησης

 

Σε κάθε προπόνηση cardio, ανεξαρτήτως της μορφής άσκησης ή των ασκήσεων που κάνει ο ασκούμενος, υπάρχει ένα καθορισμένο εύρος σφυγμών (από – έως) μέσα στο οποίο επιτυγχάνεται καλύτερα ένας δεδομένος στόχος, π.χ. ασφαλής άσκηση για αγύμναστους, ή/και μεγιστοποιείται μια συγκεκριμένη ωφέλεια, π.χ. βελτίωση αντοχής, καύση θερμίδων, καύση λίπους. Αυτό

Περισσότερα

Κυκλική προπόνηση

  • Εμφανίσεις: 843

Τι είναι κυκλική προπόνηση και πως γίνεται

Η μέθοδος αυτή ανακαλύφτηκε από Άγγλους γυμναστές στην δεκαετία του 1950, με σκοπό την αποτελεσματικότερη εκγύμναση σε λιγότερο χρόνο. Συνήθως επιλέγονται 8-12 διαφορετικές ασκήσεις που εκτελούνται για συγκεκριμένο, ίδιο ή διαφορετικό, χρονικό διάστημα ή επαναλήψεις, η μία κατόπιν της άλλης, διαδοχικά, χωρίς ενδιάμεσο διάλειμμα.

 

Περισσότερα

Προπόνηση με Αντιστάσεις

  • Εμφανίσεις: 857

Η προπόνηση με αντιστάσεις είναι η πλέον δημοφιλής μέθοδος προπόνησης, αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι τα αποτελέσματα της προπόνησης με αντιστάσεις είναι γρήγορα και θεαματικά (αύξηση της δύναμης και της μυϊκής ανάπτυξης).

Περισσότερα

Stretching

  • Εμφανίσεις: 766

Πολλά θα μπορούσαν να γραφτούν σχετικά με αυτή τη μέθοδο άσκησης. Θα περιοριστούμε όμως να περιγράψουμε τα ευεργετικά της αποτελέσματα και, σε γενικές γραμμές, την «φιλοσοφία» με την οποία αυτές οι ασκήσεις πρέπει να εκτελεστούν.

Περισσότερα

Site Search