Blog

Τα βάρη είναι ιδανικά για την καύση λίπους

Αερόβια ή βάρη; Ποια μορφή άσκησης από τις δύο βοηθάει περισσότερο στην καύση λίπους; Όλες οι απαντήσεις τείνουν προς το δεύτερο…

Οι περισσότερες έρευνες έχουν δείξει ότι η γυμναστική με βάρη, για δύο βασικούς λόγους, που έχουν να κάνουν με τον μεταβολισμό, καίνε περισσότερες θερμίδες.

Τα βάρη αυξάνουν πολύ τον βραχυπρόθεσμο μεταβολισμό. Οι ίδιες έρευνες έχουν δείξει ότι μετά από μια προπόνηση με βάρη ο μεταβολισμός βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα ακόμα και έως 38 ώρες μετά! Που σημαίνει ότι εκεί που θα έκαιγες 60 θερμίδες την ώρα καθήμενος στην πολυθρόνα, βλέποντας τηλεόραση, μετά τα βάρη θα καις 75 θερμίδες. Σιγά το πράγμα θα μου πεις. Πολλαπλασίασε όμως αυτές τις 15 έξτρα θερμίδες επί 38 ώρες και θα δεις ότι το σύνολο κάθε άλλο παρά αμελητέο είναι. Και βέβαια ας μην ξεχνάμε ότι αυτό δεν θα γίνει μια φορά και τέλος.
Τα βάρη αυξάνουν πολύ τον μακροπρόθεσμο μεταβολισμό. Η γυμναστική με βάρη αυξάνει την μυϊκή μάζα του ανθρώπου. Αυτό από μόνο του αυξάνει πολύ τον μεταβολικό ρυθμό. Είναι ο λόγος για τον οποίο ο άντρας (που έχει μεγαλύτερη μυϊκή μάζα) τρώει περισσότερο και καίει περισσότερες θερμίδες από τη γυναίκα.

Επιπλέον ας μην ξεχνάμε ότι το ανθρώπινο σώμα δεν είναι μόνο μια αλγοριθμική μηχανή που μετράει θερμίδες. Καλές είναι οι θερμίδες που καίγονται όμως το τελικό ζητούμενο είναι η συνολική εικόνα του ανθρώπου. Και σε αυτόν τον τομέα τα βάρη δεν έχουν αντίπαλο, αφού είναι το μόνο είδος άσκησης που μπορεί να αλλάξει την εικόνα του αθλούμενου. Και μάλιστα σε σημεία που έχει ανάγκη ο ίδιος.

Οπότε κάντε βάρη. Κάντε αρκετά βάρη. Κάντε σωστά βάρη.

Site Search