Blog

Ζώνες Προπόνησης

  • Εμφανίσεις: 8520

Ζώνες Προπόνησης

 

Σε κάθε προπόνηση cardio, ανεξαρτήτως της μορφής άσκησης ή των ασκήσεων που κάνει ο ασκούμενος, υπάρχει ένα καθορισμένο εύρος σφυγμών (από – έως) μέσα στο οποίο επιτυγχάνεται καλύτερα ένας δεδομένος στόχος, π.χ. ασφαλής άσκηση για αγύμναστους, ή/και μεγιστοποιείται μια συγκεκριμένη ωφέλεια, π.χ. βελτίωση αντοχής, καύση θερμίδων, καύση λίπους. Αυτό

Περισσότερα

Κυκλική προπόνηση

  • Εμφανίσεις: 2959

Τι είναι κυκλική προπόνηση και πως γίνεται

Η μέθοδος αυτή ανακαλύφτηκε από Άγγλους γυμναστές στην δεκαετία του 1950, με σκοπό την αποτελεσματικότερη εκγύμναση σε λιγότερο χρόνο. Συνήθως επιλέγονται 8-12 διαφορετικές ασκήσεις που εκτελούνται για συγκεκριμένο, ίδιο ή διαφορετικό, χρονικό διάστημα ή επαναλήψεις, η μία κατόπιν της άλλης, διαδοχικά, χωρίς ενδιάμεσο διάλειμμα.

 

Περισσότερα

Stretching

  • Εμφανίσεις: 1954

Πολλά θα μπορούσαν να γραφτούν σχετικά με αυτή τη μέθοδο άσκησης. Θα περιοριστούμε όμως να περιγράψουμε τα ευεργετικά της αποτελέσματα και, σε γενικές γραμμές, την «φιλοσοφία» με την οποία αυτές οι ασκήσεις πρέπει να εκτελεστούν.

Περισσότερα

Επιδράσεις του Solarium

  • Εμφανίσεις: 17734

Η ανθρώπινη φύση μας κάνει να  θέλουμε να επωφεληθούμε από την ηλιακή ενέργεια όλο τον  χρόνο και γι’ αυτό ανακαλύφθηκε το solarium. 

Περισσότερα

Μικρές συμβουλές για να αδυνατίσετε

  • Εμφανίσεις: 2183

Σε δίαιτες συνήθως χάνουμε μυϊκό ιστό και όχι λίπος, κάνουμε λοιπόν μυϊκή ενδυνάμωση ώστε να διατηρήσουμε τον μυϊκό ιστό. Για αυτό και μόνο το 3% - 4% των ενδιαφερομένων καταφέρνουν να συντηρηθούν στο καινούριο τους βάρος οι άλλοι 96% το ξαναπερνούν η και το αυξάνουν.

Περισσότερα

Site Search