Blog

Μικρές συμβουλές για να αδυνατίσετε

Σε δίαιτες συνήθως χάνουμε μυϊκό ιστό και όχι λίπος, κάνουμε λοιπόν μυϊκή ενδυνάμωση ώστε να διατηρήσουμε τον μυϊκό ιστό. Για αυτό και μόνο το 3% - 4% των ενδιαφερομένων καταφέρνουν να συντηρηθούν στο καινούριο τους βάρος οι άλλοι 96% το ξαναπερνούν η και το αυξάνουν.

  1. Φροντίστε να κάθεστε πάντα στο τραπέζι όταν τρωτε. Οσοι τρωνε όρθιοι και βιαστικά καταναλώνουν μεγαλύτερες ποσότητες. Οι ελέφαντες για παράδειγμα τρωνε όρθιοι
  2. Μην σερβίρεστε ποτέ για δεύτερη φορά. Μια αρχή που εύκολα εφαρμόζεται όταν κυρίως κατορθώνει κανείς να τρωει σιγά-σιγά το φαγητό του.
  3. Πριν ξεκινήσετε για το super market ετοιμάστε έναν κατάλογο με τα πράγματα που χρειάζεστε και μην αγοράζετε παρά ΜΟΝΟ αυτά.
  4. Προσπαθήστε να κάνετε τα ψώνια σας με γεμάτο στομάχι. Ετσι δεν παρασύρεστε από την πεινά και δεν γεμίζετε το καλάθι του super market με προϊόντα που δεν συμβιβάζονται με την δίαιτα σας.
  5. Είναι προτιμότερο να βγάζετε βόλτα τον σκύλο μετά το φαγητό σας. Με την σωματική αυτή δραστηριότητα τρία τέταρτα μετά το φαγητό καταναλώνονται περισσότερες θερμίδες.
  6. Κάθε πρωί προετοιμάστε αυτό που θα σας κόψει την πεινά ανάμεσα στα γεύματα, και μην παρασύρεστε για να επιπέσετε σε σοκολάτες.
  7. Το κουκούτσι από τα βερίκοκα μπορεί να ξεγελάσει την πεινά αν απασχολείται το στόμα πιπιλώντας το.
  8. Την ώρα του γεύματος αφοσιωθείτε στο φαγητό. Μην διαβάζετε και μην βλέπετε τηλεόραση.
  9. Στο τραπέζι να αφήνετε το μαχαιροπίρουνο κάθε τρεις μπουκιές. Η διακοπή του ρυθμού περιορίζει την όρεξη.
  10. Μην προετοιμάζετε για γεύμα μεγαλύτερη ποσότητα από όση απαιτείται για ένα γεύμα σας.
  11. Στο γεύμα δεν υπάρχουν πολλά πιάτα. ένα πιάτο με κρέας και γαρνιτούρα και μετά τυρί η φρούτο.
  12. Όταν μπορείτε να κόβετε το μεσημεριανό και το βραδινό σας στα δυο.
  13. Απολαμβάνετε την κάθε μπουκιά σαν να είναι χαβιάρι.
  14. Σταματάτε το φαγητό μόλις το στομάχι σας καταλαγιάσει από την πεινά.
  15. Παραμείνετε στο τραπέζι τουλάχιστον ένα τέταρτο της ώρας. Αυτός είναι απαραίτητος χρόνος για να δημιουργηθεί το αίσθημα του κορεσμού.
  16. Προτιμάτε να τρωτε τις ώρες κατά τις οποίες καταναλώνονται οι περισσότερες θερμίδες.
  17. Αν μια μέρα το παρακάνατε στο φαγητό, προς θεού μην ανεβείτε στην ζυγαριά, αλλά την επόμενη κάντε αυστηρότερη την δίαιτα σας.
  18. Να έχετε πάντα μαζί σας τσίχλες με διαφορετικά αρώματα.
  19. Περιορίστε στο μισό τον χυμό του πορτοκαλιού και αντικαταστήστε τον με ανθρακούχο νερό.
  20. Μπροστά στην τηλεόραση αντί να τρωτε ξηρούς καρπούς πάρτε ένα πιάτο με μαρούλι, καρότα και σέλινο.
  21. Ετοιμάστε παγάκια αρωματισμένα με μέντα βανίλια φράουλα. Πιπιλιστέ τα κάθε φορά που νιώθετε πεινά.
  22. Κάθε φορά που νιώθετε ακατανίκητη λαιμαργία για μια απαγορευμένη τροφή, παρηγορηθείτε με ένα κομμάτι τυρί η ψωμί.
  23. Πριν πατε σε γεύμα, για να κατανικήσετε τους πειρασμούς, φατε προιγουμένως όχι ένα σφιχτό αυγό, αλλά ένα γιαούρτι με 0% λιπαρά.
  24. Αν νιώθετε τρομερή διάθεση για σοκολάτα, δεν πειράζει, υποκύψτε στον πειρασμό, αλλά φατε την στο τέλος του γεύματος η απολαύστε ένα κομμάτι με λίγο ψωμί. ποτέ όμως σκέτη.
  25. Αν σας στενεύει το ρούχο στην μέση σας μην το χαλαρώνετε. Το σφίξιμο που νιώθετε ανακόπτει την λαιμαργία σας.
  26. Προτιμάτε να τρωτε τα φαγητά κρύα παρά ζεστά. Ο οργανισμός καταναλώνει θερμίδες για να αύξηση την θερμοκρασία της τροφής κατά την πέψη.
  27. Το ίδιο ισχύει και για τα υγρά. Το νερό που έχει θερμοκρασία 10 βαθμούς αποβάλλεται με τα ουρά αφού φτάσει σε θερμοκρασία 37 βαθμών. Ο οργανισμός καεί 30 θερμίδες για να ανεβάσει κατά 27 βαθμούς ένα λίτρο νερό.
  28. Αν δεν μπορείτε να αποφύγετε το απεριτίφ, προτιμήστε αυτό που δεν περιέχει αλκοόλ.
  29. Πριν από κάθε γεύμα είναι καλό να πίνετε δυο η τρία ποτήρια νερό. Οχι για να γέμιση το στομάχι αλλά για να διάλυση στο αίμα την ουσία που εκκρίνεται από τα λιποκύταρα και διεγείρει το κέντρο της πεινάς.
  30. Αντί για χυμό προτιμάτε το πορτοκαλί ολόκληρο. απολαύστε το φέτα.
  31. Αρχίστε όλα τα γεύματα με σούπα λαχανικών, η με ζωμό από κύβο κότας η βοδινού.
  32. Αν σας βοήθα μπορείτε να μασάτε τσίχλα χωρις ζάχαρη όλη μέρα.
  33. Τα διαιτητικά αφεψήματα, αν είναι αρκετά συμπυκνωμένα, υποβοηθούν το αποτέλεσμα της δίαιτας. Η πικρή γεύση μπορεί να καλυφθεί με μια γλυκαντική ουσία.
  34. Μαγειρεύεται σε αλουμινόχαρτο χωρις λαδί η βούτυρο
  35. Στα καταστήματα με υγιεινά προϊόντα υπάρχουν φυτά πλούσια σε φυτικές ίνες που περιορίζουν την πεινά και αποβάλουν τη ζάχαρη και τα λίπη κατά την χώνεψη.
  36. Για να καταργήσετε την ζαχαρι από τον καφέ σας χωρις να χάσετε την γλυκιά της γεύση πίνετε τον τρώγοντας την ίδια στιγμή ένα Μήλο η πίνοντας ένα ποτήρι δροσερό νερό.
  37. Δοκιμάστε να πιείτε τον καφέ σας χωρις ζαχαρι αλλά με ένα κόκκο πιπέρι η κάρδαμο.
  38. Για να γίνει ελαφριά η ομελέτα σας κτυπήστε την με πιρούνι και προσθέστε μια κουταλιά της σούπας νερό σε δυο αυγά χωρις λαδί η βούτυρο.
  39. Σε ένα μικρό μπουκάλι μεταγγίστε ελαιόλαδο που πρέπει να καταναλώσετε σε μια εβδομάδα. Στην συνεχεία μοιράστε το στο φαγητό ανάλογα με τις καθημερινές σας ανάγκες.
  40. Εχετε στην κουζίνα ένα ρόλο με απορροφητικό χαρτί, για να απορροφάτε το επιπλέον λίπος από το κρέας.
  41. Εργαλείο διαίτης ο τριφτής. Εχετε ανάγκη από όγκο για να χορτάσετε την πεινά σας. Τριμμένο Μήλο, τριμμένα καρότα σε μπολ δίνουν την εντύπωση του μπόλικου.
  42. Γεμίστε το ψυγείο μόνο με μη παχυντικά τρόφιμα : αποβουτυρωμένα γαλακτοκομικά προϊόντα άπαχο κέρα, λαχανικά
  43. Μια η δυο φορές την εβδομάδα να καταναλώνετε μόνο πρωτεϊνούχες τροφές, που απαιτούν την καταβολή μεγάλης ενέργειας για να αφομοιωθούν.
  44. Αρχίζετε τα γεύματα σας με την πρωτεϊνούχο τροφή του κύριου πιάτου, που ικανοποιεί γρήγορα και για πολύ ώρα το αίσθημα της πεινάς. Είναι λάθος να αρχίζετε από ωμά λαχανικά. Η περιεκτικότητα τους σε ζάχαρο (8%-13%) προκαλεί έκκριση ινσουλίνης, ορμόνης που δημιουργεί πείνα.
  45. Στα μαγαζιά με υγιεινά προϊόντα προτιμήστε φυτά πλούσια σε φυτικές ίνες που περιορίζουν την πεινά.
  46. Προτιμάτε για απογευματινό λίγο τυρί για να μειωθεί η πεινά. Για την δίαιτα σας είναι προτιμότερο ένα κομμάτι γραβιέρα έστω και αν περιέχει πολλές θερμίδες παρά ένα κομμάτι ζαχαρι.
  47. Όταν πεθαίνετε για μια παστά η σοκολάτα περιμένετε πρώτα 20 λεπτά πριν υποκύψετε στον πειρασμό
  48. Μην μενετέ ποτέ άπραγοι. Η ακατανίκητη διάθεση να φαμε κάτι έρχεται όταν δεν έχουμε να κάνουμε τίποτα.
  49. Αντικαταστήστε την ζάχαρη όπου βάζετε με φρουκτόζη μέχρι να την περιορίσετε τελείως.
  50. Κολλήστε στην πόρτα του ψυγείου σας μια μεγάλη παλαιά φωτογραφία σας που σας δείχνει χωρις τα σημερινά περιττά κιλά σας.
  51. Αν στην πιτσαρία δεν έχετε άλλη επιλογή προτιμήστε εκείνες που έχουν λαχανικά και όχι εκείνες με μπέικον η λουκάνικα.
  52. Αν το πρωινό δεν νοείτε χωρις κάποιο χυμό τότε προτιμήστε γκρειπφρουτ.
  53. Προτιμήστε κομπόστες από Μήλο, έχουν μόνο 15% ζάχαρη
  54. Αν είναι αδύνατον να αρνηθείτε ένα ουίσκι βαλτέ λίγο σε ένα ποτήρι γεμάτο με ανθρακούχο νερό και παγάκια
  55. Για να ξαναζεστάνετε το φαγητό βαλτέ στο βάθος της κατσαρόλας λίγο νερό η κρασί αντί για βούτυρο.
  56. Αντί για ομελέτα με δυο ολόκληρα αυγά προτιμήστε ένα ολόκληρο αυγό και τρία ασπράδια ( ο κρόκος είναι πλούσιος σε λιπαρά )
  57. Για πρωινό προτιμήστε δημητριακά που αποκτούν όγκο στο στομάχι όπως κορνφλέικς και όχι βαριά όπως το Ουέσλι.
  58. Για τα σάντουιτς Προτιμάτε ψωμί μπαγκέτα. Όχι μόνο μοιάζει πιο χορταστικό αλλά περιέχει και λιγότερη ψίχα.
  59. Οι πρωτεϊνούχες τροφές ενισχύουν τους μύες και δεν μετατρέπονται ποτέ σε λίπος εκτός αν τρώγονται μαζί με γλυκίδια και το κυριότερο χορταίνουν. μπορείτε να φατε όσο θέλετε κρέας κοτόπουλο αυγά και ψαριά.
  60. Αυθυποβάλλεται στον εαυτό σας ότι ο καφές πίνετε χωρις ζαχαρι επαναλαμβάνοντας το μέσα σας συνεχώς. Η γλυκιά γεύση ξεγελά τον εγκέφαλο και διεγείρει την επιθυμία και την ανάγκη για φαγητό.
  61. Βάλτε ένα μικρό στόχο να χάσετε ένα κιλό την εβδομάδα. Έτσι δεν θα κουρασθείτε από περισσότερο φιλόδοξους στοχους.
  62. Κατά το ψήσιμο του κρέατος ραντίστε το με νερό και όχι με το ζουμί που προέρχεται από το ίδιο το κρέας
  63. Προτιμήστε ψωμί σικάλεως η ολικής αλέσεως.
  64. Για να περιορίσετε την πεινά σας Προτιμάτε ένα αγγουράκι τουρσί σε φέτες, Τρωτε το σιγά για διαρκέσει η απόλαυση.
  65. Στο πρωινό μην συνοδεύετε το αυγό με ψωμί, αλλά με μπουκιές από κοτόπουλο η γαλοπούλα, δίνουν πολλές πρωτινές και χορταίνουν
  66. Στο γραφείο μην μπαίνετε στον πειρασμό για μια τυροπιτά. Σε ένα ψωμάκι που Έχετε αφαίρεση την ψίχα βαλτέ ένα άπαχο λουκάνικο με λίγη μουστάρδα. Είναι νοστιμότατο και χορταστικό
  67. Αγοράστε ένα παντελόνι την ημέρα που αποφάσισα να κάνετε δίαιτα, Το δοκιμάζετε που και που και ενθαρρύνεστε να συνεχίσετε.
  68. Προβάρετε ένα στενό σας ρούχο και αποφασίστε να σταματήσετε την προσπάθεια όταν χωρέσετε μέσα.

 

Δίαιτα λοιπόν χωρις γύμναση τραγωδία.

Στο 95% των παχύσαρκων ο διαβήτης παρουσιάζεται στον οργανισμό για να προστατευθεί από το πάχος συνεπώς φευγοντας το πάχος αποχωρεί και ο διαβήτης.

Παχύσαρκος θεωρείται ο άνδρας που το βάρος του ειναι 20% πάνω από το κανονικό βάρος. Ενώ για τις γυναίκες θεωρείται το 30% του κανονικού βάρους

Το λίπος που χάνεται στους ασκούμενους είναι διπλό από αυτό που χάνουν οι παχύσαρκοι καθιστοί έστω και αν κάνουν την ίδια δίαιτα

Με την Αναερόβιο άσκηση επιφέρουμε καλυτέρευση στη φυσική κατάσταση των μυών. Ενώ με την Αερόβιο έχουμε καλυτέρευση του καρδιοκυκλοφορικού, με αποτέλεσμα την πρόληψη καρδιοπάθειας η υπερτασικής κατάστασης .

1 στους 5 έλληνες έχουν υπέρταση. Κάθε 8 kg απώλειας βάρους μειώνεται 1 mm Hg.

Αφυδατωση που ισοδυναμει με 5% του σωματικου βαρους μειωνει την ικανοτητα του οργανισμου για παρατεταμενη μυικη προσπαθεια κατα 20% με 30%.Το 60% του νερου που χανεται κατα την ασκηση αναπληρωνεται σε 3 – 5 ωρες και το 100% σε 24 – 36 ωρες μετα την ασκηση. Πινετα λοιπον πολλα υγρα.

Ισοτονικά ποτάΕχουν ιδια οσμωτικη πιεση με αυτη του σωματος.

Υποτονικά υγράΥγρα που περιεχουν μικρη ποσοτητα γλυκοζης ( 2,5 gr 7,5gr ανα 100 ml νερου) Τα υποτονικα υγρα απορροφωνται αμεσα απο τον οργανισμο.

Υπερτονικά υγράΥγρα που περιεχουν μεγαλες ποσοτητες γλυκοζης. Για να απορροφηθουν απο τον οργανισμο πρεπει να γινουν υποτονικα πραγμα που σημαινει οτι πρεπει να μεταφερθουν υγρα απο το υπολοιπο σωμα στο πεπτικο συστημα με αποτελεσμα την προσκαιρη αφυδατωση. Ολα τα αναψυκτικα ειναι υπερτονικα.

Site Search