Blog

Stretching

Πολλά θα μπορούσαν να γραφτούν σχετικά με αυτή τη μέθοδο άσκησης. Θα περιοριστούμε όμως να περιγράψουμε τα ευεργετικά της αποτελέσματα και, σε γενικές γραμμές, την «φιλοσοφία» με την οποία αυτές οι ασκήσεις πρέπει να εκτελεστούν.

 Τα πλεονεκτήματα του stretching εκδηλώνονται μέσου μιας αργής αλλά συνεχούς εξέλιξης. Μόνο δια μέσου της σταθερής και σοβαρής προσπάθειας θα καταλάβουμε σταδιακά την τεραστία σημασία και την χρησιμότητα αυτής της πρακτικής που στοχεύει στην βελτίωση της γενικής φυσικής κατάστασης τόσο για αγωνιστικούς σκοπούς όσο και για την καθημερινή μας ζωή. Η αίσθηση της ευεξίας που δίνει το stretching δεν αφορά μόνον την φυσική κατάσταση αλλά και τις πνευματικές λειτουργίες.

Αν το stretching χρησιμοποιηθεί σωστά θα σας δώσει πολλά πλεονεκτήματα, επειδή βελτιώνει την δύναμη, το μήκος της μυϊκής ίνας, την ισορροπία, τον έλεγχο της κίνησης, την ευλυγισία των μυών και των αρθρώσεων, χαρίζοντας παράλληλα αίσθηση αναζωογόνησης και χαλαρώματος.

Πρέπει επίσης να πούμε ότι οι ασκήσεις του stretching εκτελούνται δοκιμάζοντας ευχαρίστηση να τεντωνόμαστε και να νοιώθουμε πιο ευλύγιστοι. Το να βασανιζόμαστε και να πιεζόμαστε, επειδή « πρέπει » να είμαστε πιο ευλύγιστοι, πρέπει ναι αποφεύγεται επειδή δεν θα μας προσφέρει τίποτα.

Θα ανακαλύψουμε έτσι ότι όσο περισσότερο ασκούμαστε τόσο περισσότερο θα γινόμαστε ευλύγιστοι και ότι η άσκηση θα γίνει εύκολη και ευχάριστη.

Οι ασκήσεις θα πρέπει να εκτελούνται   Α Ρ Γ Α   χωρίς απότομες κινήσεις και χωρίς να σφιγγόμαστε. Τεντώσου μέχρι να αισθανθείς ένα ελαφρό και ευχάριστο τράβηγμα.

Κάθισε σ’ αυτή τη στάση όσο χρόνο σου ζητηθεί από τον Γυμναστή. Με την πάροδο του χρόνου μαθαίνεις να τεντώνεις τέλεια τους μύες σου παραμένοντας  Χ Α Λ Α Ρ Ο Σ.

Μ Η Ν  Π Ι Ε Ζ Ε Σ Α Ι   ούτε να κρατάς  πολύ ώρα  μια άσκηση που σου είναι κουραστική η σου προκαλεί πόνο. Τέντωσε τους μυς   Α Ρ Γ Α   και   Ε Λ Ε Γ Χ Ο Μ Ε Ν Α.

Το κλειδί είναι να είσαι  Χ Α Λ Α Ρ Ω Μ Ε Ν Ο Σ. Μην σε απασχολεί η ευλυγισία. Με την σωστή εκτέλεση της άσκησης θα έρθει.

 

Site Search