BODY TRAINING

Programs

Programs

CARDIO TRAINING

  • Κατηγορία: Programs
  • Εμφανίσεις: 114

Η αερόβια άσκηση (Cardio) είναι σωματική άσκηση που σκοπεύει να βελτιώσει το σύστημα οξυγόνου στον οργανισμό μας.
Ανάμεσα στα αναγνωρισμένα οφέλη της τακτικής αεροβικής άσκησης είναι:

  • Ενίσχυση των μυών που συμμετέχουν στην αναπνοή, για να διευκολυνθεί η ροή του αέρα μέσα και έξω από τους πνεύμονες.
  • Ενίσχυση και διεύρυνση της καρδιάς των μυών και να βελτιώσει την αποτελεσματικότητά της.
  • Βελτίωση της αποδοτικότητας του κυκλοφορικού και μείωση της αρτηριακής πίεσης.
  • Η αύξηση του συνολικού αριθμού των ερυθρών αιμοσφαιρίων στο σώμα, διευκολύνοντας τη μεταφορά του οξυγόνου.
  • Η βελτίωση της ψυχικής υγείας, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης του στρες και μείωση της συχνότητας εμφάνισης της κατάθλιψης.
  • Μείωση του κινδύνου για διαβήτη.

Ένα μάθημα αυτοάμυνας που δίνει έμφαση στην οργάνωση του μυϊκού και του νευρικού συστήματος με έναν τρόπο που να αξιοποιεί τις ιδιαιτερότητές του στο μέγιστο δυνατό βαθμό.

Πρόκειται για ένα είδος προπόνησης που τα συνδυάζει όλα: μυϊκή ενδυνάμωση και καρδιοαναπνευστική τόνωση, ασκήσεις με το βάρος του σώματος, αλλά και με βάρη (αναλόγως το επίπεδο του ασκούμενου), υπό τους ήχους δυνατής μουσικής, που ανεβάζουν την ένταση και τον ρυθμό της προπόνησης.

Το HIPS + ABS είναι ένα δυναμικό πρόγραμμα γυμναστικής που δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις περιοχές συγκεκριμένων μυϊκών ομάδων. Αναλυτικά επικεντρώνεται στους κοιλιακούς – ραχιαίους, σε ότι αφορά τα πάνω άκρα και τους γλουτούς, προσαγωγούς – απαγωγούς, τετρακέφαλους – δικέφαλους, μηριαίους για τα κάτω άκρα.

HIPS + ABS

Διαθέσιμες θέσεις: 10
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

STEP

  • Κατηγορία: Programs
  • Εμφανίσεις: 1402

Το STEP είναι μια μορφή αερόβιας άσκησης και στόχος είναι να εκμεταλλευτεί όλα τα οφέλη της αερόβιας άσκησης. Την ανάπτυξη της γενικής φυσικής κατάστασης, της μυϊκής αντοχής, της ευλυγισίας, της ευκινησίας, της νευρομυϊκής συναρμογής και την μείωση σωματικού λίπους.

KUNG FU

  • Κατηγορία: Programs
  • Εμφανίσεις: 3066

Το άθλημα στηρίζεται στην πάλη και την άσκηση με χορευτικές κινήσεις ακριβείας ενώ χρησιμοποιείται εκτεταμένη μυϊκή δύναμη. Περιλαμβάνει κλωτσιές, τεχνικές κλειδώματος και άλλα προκειμένου να υπερασπιστείς τον εαυτό σου απέναντι στον επιτιθέμενο. Οι βασικοί στόχοι του kung fu είναι η άμυνα και η προστασία από τους άλλους ενώ υπάρχει και μια πολύ φιλοσοφική πλευρά στην τέχνη, ανάλογα με το ύφος, με τη βουδιστική και / ή ταοϊστική φιλοσοφία.

BODYCOMBAT

  • Κατηγορία: Programs
  • Εμφανίσεις: 3169

Συναρπαστικός συνδυασμός πολεμικών τεχνών και αερόβιας άσκησης. Στοχεύει στην τόνωση και γράμμωση, βελτιώνει αντοχή και δύναμη και ενισχύει την αυτοπεποίθηση.

 

 

Περισσότερα Άρθρα...

  1. ZUMBA
  2. DAREBEE
  3. BODYSCULPT
  4. BODYPUMP

Site Search